پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد
سرخط خبرها

بدهی یک میلیون و چهارصد هزاردلاری استقلال به استراماچونی

  • کد خبر: ۱۲۶۵۴۳
  • ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶
بدهی یک میلیون و چهارصد هزاردلاری استقلال به استراماچونی
باشگاه استقلال با یک پرونده مالی بزرگ مواجه است و علاوه بر اینکه باید بدهی به میلیچ را پرداخت کند باید پرداخت بدهی سنگین به استراماچونی را هم در دستور کار قرار دهد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، براساس رایی که فیفا صادر کرده باشگاه استقلال ملزم به پرداخت یک میلیون و چهارصد هزار دلار غرامت به استراماچونی است. این همان مبلغی است که استراماچونی برای فصل دوم همکاری خود با باشگاه استقلال توافق کرده بود که اگر در زمان مقرر پرداخت نشود، هرماه روی آن سودی خواهد آمد و این بدهی سنگین ترخواهد شد.

به تازگی که پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال بسته شده، خیلی‌ها تصور کردند رای استراماچونی سبب مسدودی پنجره نقل وانتقالاتی شده، اما موضوع اخیر ربطی به استراماچونی ندارد و شکایت میلیچ موجب این وضعیت شده است.

اما اگر باشگاه استقلال در پرداخت بدهی استراماچونی نیز تاخیر کند یک پرونده دیگر به دیون باشگاه استقلال اضافه خواهد شد و درنتیجه باز کردن پنجره نقل وانتقالاتی دشوارتر خواهد شد؛ بنابراین مدیرعامل باشگاه استقلال باید فی الفوردر این راستا اقدام کرده تا در آینده باشگاه استقلال بتواند در نقل وانتقالات فعالیت کند. مدیران باشگاه استقلال روز گذشته در گفت و گویی که با ایران ورزشی داشتند، تاکید کردند که بدهی پرداخت خواهد شد، اما مشخص نشده این مبلغ بزرگ از چه منبعی تامین خواهد شد و مدیران استقلال قصد دارند با کمک چه ابزاری از سد این ماجرا بگذرند. آیا آجورلو منبع مالی تازه‌ای به دست آورده است؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->